جمعه 27 مرداد 1396
ن : lafee

نحوه افزایش GFR در کلیه ها از 45 سالگی

GFR برای خلسه فیلترت گلومرولی است که مایع فیلتر شده را از طریق کلیه توصیف می کند. GFR 45 بدین معنی است که توانایی فیلتر کردن مواد زائد خارج از بدن بسیار کاهش می یابد، در حال حاضر بیماران نیاز به اقدامات مثبت برای بهبود GFR 45 دارند. این موضوع اینست که چگونه GFR 45 را افزایش می دهد؟

به عنوان یک واقعیت، GFR 45 به شما می گوید که شما در مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی هستید، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر، در غیر این صورت، سطح GFR خود را پایین تر و پایین تر و شما عملکرد کلیه کمتر و کمتر می شود.

برای بهبود سرعت فیلتر کردن، شما باید بر روی تعمیر سلول های کلیه و بافت بیمار تمرکز کنید. فقط عملکرد عملکرد کلیه بهبود می یابد، مقدار زیادی از سموم دفع می شود خارج از بدن، و پس از آن، سرعت فیلتراسیون گلومرولی به طور طبیعی افزایش می یابد.

قبل از اتخاذ تدابیری برای بهبود کلیه بیمار، سموم و مواد زائد مختلفی که در خون ذخیره می شوند، باید از بدن خارج شوند، زیرا دفع سموم و مواد زائد نه تنها موجب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود ، پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. بر اساس این هدف، درمان سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل از مواد سمی و مواد زائد خارج شود.

در محیط سلامتی و تمیز، درمان طبیعی می تواند اثراتی را که باید انجام دهد، به دست آورد. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و دیگر درمان های طبیعی از قبیل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، فنجانی درمان، بخار سازی برای درمان کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

استفاده از درمان های طبیعی می تواند بسیاری از بیماران را برای بهبود کلیه بیمار بهبود بخشد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد؛ در نتیجه، خشم فریتار گلومرولی نیز به طور طبیعی افزایش می یابد.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2319.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نحوه افزایش GFR در کلیه ها از 45 سالگی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.